Myys!

Publicerat: 2009-03-18 Kl: 10:59:18 | I kategori: Vår vardag

Vilka underbara dagar det varit nu, så fint och skönt väder..
Önskar att nicke vart ledig med mig så vi hade kunnat åkt skoter, grilla och bara mysa. eftesom jag jobbar helg typ jämt så är det inte ofta det händer för det är ju bara då han är ledig. Så tråkigt, men nästa helg är jag iaf ledig på söndagen så då håller vi tummarna på finväder.

Igår blev det som sagt simmning, sarab joinade oxå oss, hoppas hon fortsätter med det, vore skoj. Jag gick ner till badhuset och det var så sjukt sköönt, ska ta en promenix idag med, ner till krullans jobb. Sen blire simmning igen! :D ska först sola en snutt.

Har knäppt lite bilder på lägenheten nu när den är nystädad också, tänkte lägga upp några smakprov här.

       

Annars så längtar jag tills fredag, då är vi bjudna till alix på inflyttningsfest. Ska bli så kul att se hur hon har fått till det.. har bara sett några ynka bilder ju ;p Men jag slutar inte förrän vid 19 så jag kommer sent..

Ska ta och fånga dagen nu, hööörs!

PUSSS älskling :) du är det finaste jag vet, älskar dig såå!!

Kommentarer
Postat av: mia

fint! :D

2009-03-18 @ 11:49:56
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Sis

Mysigt. Längtar till ja får se den live :) Puss å kram

2009-03-18 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback