Lösenord!

Publicerat: 2009-03-21 Kl: 10:42:01 | I kategori: Vår vardag

Nu här i dagarna sätter jag lösenord på bloggen.
Ni som vill fortsätta följa mitt lilla liv kan lägga till mig på msn, fråga via msn eller hotmail. ([email protected]) Så skickar jag lösenordet! detta är för att jag ska kunna hålla någorlunda koll på vilka som läser. Jag tycker bara det är kul om folk jag inte riktigt känner men vet vilka det är, vill läsa om vårt liv. Bara ni frågar om lösen så ska vi nog kunna ordna det. Lösenordet är inget man skickar runt för då har snart hela härnösand det ändå..

Nu ska jag sticka till worket! :)

Bara en sak, tänk på att allt du säger om mig kommer fram till mig i slutändan! Du sårar!! Förstår inte vad som hänt med dig? Har du åsikter om mig och mitt liv, kom då och säg det till mig istället för att sitta och snacka om det bakom min rygg med alla mina andra vänner som glädjs med mig. Försöker du få dem på din sida? Få dem emot mig? vad är det frågan om..

I'm happyy! Tack för igår!

PUSS på min underbara karl! älskar dig så grymt mkt baby, jag har aldrig varit såhär lycklig.
Kommentarer
Postat av: Krullan

Jag vill ha ditt lösen;)

2009-03-21 @ 14:24:40
Postat av: mary

tant maria LÄR JU ska få ditt lösenord ;P fniss! :D

2009-03-21 @ 16:15:02
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback