Helt döööd!

Publicerat: 2009-03-20 Kl: 07:13:02 | I kategori: Vår vardag

Ja, Det kan man ju lugnt säga.
Var på jobbet från 8oo till 19oo igår, jag klarar inte av sånna pass längre. Så när jag vaknade nyss och pussade gubben hejdå så bad jag han kolla schemat mitt för jag var osäker på när jag började, trodde nånstans i bakhuvudet att jag skulle få börja 13oo idag. Så vi kunde luncha på stan tillsammans och så jag hann och köpa en bok innan jag börjar. Men inte det inte, 11oo!! Kommer vara ännu mera död ikväll när alex har inflyttningsfest, blir en tidig kväll för min del :)

Ska ta och göra mig nån frukost nu.

PUSS niclas. Saknar dig varje sekund jag inte är med dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback