Hejhopp!

Publicerat: 2009-03-16 Kl: 19:56:50 | I kategori: Vår vardag

Ja, då vare en vecka sen man skrev sist då :P
Kan väl offra mig nu när gubben är ute på promenix då. Hade gärna följt med honom men jag är så jäkla slut i kroppen.
Har hjälpt till att bygga om lite på jobbet och sånt idag och imorgon ska jag simma med saris. Så jag tycker inte att jag behöver prommenera ikväll ;) han har ju jens med sig ändåså.

Har hänt en del, men jag kommer inte ihåg hälften ens, haha..
Igår var vi iaf och tittade på en trea på kullen, helt i vår smak men priset vill inte vara på vår sida. 175.000 kr.. känns inte kul att lägga på en lägenhet, vi skulle kunna tänka oss 120.000 för en trea på kullen. Hojta till om ni får nys om någon sån.

Funderar på att lösenordsskydda bloggen framöver här. Så man har koll på vilka som läser oså.
Men jag säger ju självklart till innan, lösenordet kommer man kunna få av mig på MSN :)

Ska ta och vila en stund nu så jag orkar mysa med gubben!

PUSSSPUSS baby! only you..
Kommentarer
Postat av: mary

hoho nu är man hemma igen! : )

vilken hurtbulle han är din karl, antar att du hört att jag stötte på honom och jens härrom veckan då de var ute och travade :P

ska vi hitta på något i veckan? film eller snacka? :) vore skoj!

2009-03-17 @ 00:51:20
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback