Härligt härligt!

Publicerat: 2009-03-10 Kl: 15:46:53 | I kategori: Vår vardag

Har äntligen fått talas vid med min mor!
De har det bra och igår hade det varit sjukt varmt, mamma hade tom fått soleksem.
Mamma, kan ni tänka.. Hon som aldrig ens blir röd eller någonting. Då måste det varit varmt.

Längtar ner och längtar efter dem..

Idag har jag passat på att tvätta lite, jag har solat och efter solningen skulle jag hem till mamma och se hur det går för larsa med renoveringen så jag kan skvallra till mamma. Ny tapet uppsatt, nytt golv och ett fönster på toadörren. Haha, ganska coolt. Jag har även påminnt peppe att han ska ta ner köksluckorna för lackering. Får se hur det går med den saken.. Skulle så gärna vilja att mamma och pappa får komma hem till fina och städade hem. På båda ställerna ser det ut som bombnedslag. Suck..

När jag var påväg hem igen så kände jag att nåt saknades, mobilen.. Den låg kvar på firehouse! Stoppar alltid den under solariet ifall någon skulle bryta sig in, vill inte gå hem i pappershanddukar ifall nån snor ens kläder, haha..

Nu sitter jag och väntar på gubben, vi ska ta med oss hans mor och lillasyster ner till birsta. Jag ska upp på jobbet och byta en kabel som har blivit fel, sen kika på nåt trådlöst tangentbord. Ska kolla runt lite på ikea med, behöver fler förvaringslådor och lite mojs :) Fårse om det blir nåt birstacity, kläder är ju inte direkt min stora hobby..

Jag är hungriiiig, gubben, hämta mig nununu.. IKEA mat, det ska bli mums!

PUSS baby! du vet att du är hela min värld.. vi har så mkt att se framemot tillsammans, can't wait!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jajjemen :D Jaha, nä det var ju inge bra alls.. Det hade vi rätt tur med faktiskt, på ditvägen var det en halvtimme att fördriva och hemresan var planet från Thailand försenat så då fick vi springa direkt till planet. När ska ni åka då? :)

2009-03-10 @ 19:20:43
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: krullan

Dålig update nu ;) ja men kalas,simma imorgon då!

2009-03-16 @ 10:10:32
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback