Förlåt..

Publicerat: 2009-06-22 Kl: 10:08:24 | I kategori: Vår vardag

Sorry för skitkass uppdatering.
Vi har en hel del att stå i, har precis fått hit alla grejer från lägenheten till pappa. Igår rensade vi hela vinden och det var inte lite att rensa där kan jag lova. Så nu är nästan allt nerpackat och väntar på att få byta vind till radhusets ;) haha.

I helgen har vi faktiskt inte varit i huset alls, någon gång måste man ju få ta det lungt då. Har istället varit i nickes stuga och firat midsommar, åt god mat och bara slappade. Lördagen for vi och kikade påå fotbollen på hemsön och hälsade på några släktingar, mot kvällen åkte vi till nina för att grilla och sedan åka ut mot gussjö noret. Det är absolut inte lika kul där ute när man inte dricker men det gjorde inte mig något direkt, fick ju ett gäng burgare istället ;)

Nu har jag precis klippt gräsmattan här hos pappa och väntar på att mamma ska höra av sig. Hon ska hjälpa mig med att slänga lite skit som finns i lägenheten och sen ska vi till stugan, är ju så sjukt varmt idag. Undra hur det ska gå, jag pallar verkligen inte solen längre.

Återkommer nångång framöver med nya bilder på huset.

PUSSAR til min baby! Älskar dig mest <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback