Solokvist!

Publicerat: 2009-01-05 Kl: 14:41:22 | I kategori: Vår vardag

Ikväll äre solokvist som gäller.
Baby ska iväg på hockey, trååååk, alla vänner verka jobba eller ha annat för sig och här sitter jag. Jättesugen på att se filmen barnhemmet men jag vågar inte se på en skräckis själv heller.

Vad kan man hitte på med en sån här kväll?

Ska iaf börja med att hoppa in i duschen och stå där riiiktigt länge, sen ska jag laga mat. Pärer, köttbullar, brunsås och lingonsylt, mumsigt. Kanske det är nåt bra på TV ikväll? Hm, skulle inte tro de!

När pappa kommer hem från jobbet ska vi iaf beställa min dator som ni såg i ett tidigare inlägg, samsungen, wiie.

PUSS nickebaby!

Kommentarer
Postat av: maria

vi såg barnhemmet härrom kvällen ju :D hihi!

2009-01-05 @ 21:46:46
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback