Lycklig! :)

Publicerat: 2009-01-30 Kl: 09:48:27 | I kategori: Vår vardag

Lever som på moln varenda dag!
Så nöjd. Skulle inte vilja ändra på något alls för tillfället.

Idag är der jobb som gäller, slutar vid 19 och då ska jag till lägenheten för att slänga lite grejer och sen svänger jag förbi alex med hennes nycklar ;) så nu är lägenheten inte min längre, känns faktiskt skönt. Det var en jättebra längehet och världens bästa bostadsområde. Men det känns så onödigt att den ska stå där och inte användas!

Sen att jag bor med min Niclas nu känns hur bra som helst, jag har iofs bott här hela tiden fast utan mina saker. Sen får ni andra säga vad ni vill, men gärna utan att jag hör. Ni behöver inte komma och påpeka saker hit och dit. Håll det för er själva isåfall. Vissa saker säger man bara inte.  Vi trivs hur bra som helst och mår bra med varandra, framtiden ser ljus ut och vi har massa planer!

Imorgon fyller Elinpelin år och då ska vi tjejer bli bjuden på mat och förhoppningsvis några kakor med ;) Ska bli mysigt, saknar mina brudar litegranna. Var längesen vi umgicks nu, alla har haft fullt upp känns det som.

PUSS älsklings niclas! Du är mitt allt, min värld..
Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skulle man säga om att du bott där? :) Det är ju bara roligt att du trivs och är lycklig! :D SES IMORN!

2009-01-30 @ 10:00:13
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohlala, vad har ni för planer? ;)

2009-01-30 @ 10:26:00
Postat av: Malin

Det ska jag göra :)

2009-01-30 @ 15:01:59
URL: http://malinkullh.blogg.se/
Postat av: mia

va? jag menar inte dig om de va texten du tog åt dig av..

2009-01-30 @ 21:12:46
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: krullan

ne sara nu äe de dålig uppdatering igen ;)

2009-02-03 @ 12:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback