Klaga då ;)

Publicerat: 2009-01-27 Kl: 09:30:52 | I kategori: Vår vardag

Haha, har fått in lite klagomål på mitt dåliga uppdaterande.
För tillfället har jag rätt mycket att stå i, jobbar som ett arsle och sen hem för att packa och flytta.

Har sålt lägenheten till min kära vän alexandra, hon kommer nog trivas toppen där och lägenheten slipper stå tom. Fick som skuldkänslor gentemot min lägenhet eftersom jag aldrig var där. Men nu så kommer den få det så bra så =)

Jag har inte så mycket mer att berätta om för tillfället.
Dock saknar jag jäntorna, det var längesen vi gjorde något nu.
Filmkväll på onsdag?! då är jag ledig och jag vill fortfarande se barnhemmet, nicke vill inte se den med mig.

Han klagar alltid på att jag tankar hem dåliga filmer, haha. Senast igår så hade jag tankat en skitfilm, Aurore hette den. Jag tycker den var bra, förjävla hemsk och man mådde skit av att se den. Men ändå tycker jag att den var bra.  Den var baserad på en verklig händelse så det är sånt som händer i världen.

Nu ska jag kika runt lite här och sen ska jag börja göra mig iordning för det blir jobb kl 13.

PUSS på min nicke! Älskar dig mer och mer för var dag, timme, minut, sekund..
Kommentarer
Postat av: krullan

kan svänga förbi filmkvällen efter ja slutat,har ju bil denna vecka :P

2009-01-27 @ 10:03:40
Postat av: Malin

Heej! Tänkte höra med dig igen om du har lust att hjälpa mig med en ny design?! =) Hoppas allt är bra!! KRAM!

2009-01-29 @ 22:24:21
URL: http://malinkullh.blogg.se/
Postat av: Malin

Ingen panik :) gör det då du har tid och lust =)

2009-01-30 @ 09:11:46
URL: http://malinkullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback