Tiiiips!!

Publicerat: 2009-02-17 Kl: 12:33:48 | I kategori: Mina tips

Jag såg det nyss och ni har säkert också sett det.
Halebop har kommit ut med ett nytt abonnemang! Hoppas hoppas hoppas vi får sälja det.
Isåfall kommer försäljningen bli grym! Jättebra abonnemang och plus att man får köpa en telefon mycket mycket billigare med just halebop abonnemangen.

Verkar hur grymt som helst ju, Halebop vänner! Funkar ungefär som det gamla halebop refillkortet.
Kostar 59kr i månaden att ha och då ringer du gratis till alla med halebop plus att du smsar 3000 fria sms till hela världen varje månad. Till övriga är det en låg minutavgift på 59öre.



Mitt telia max 25 är fortfarande bättre för min del men detta var verkligen hur schysst som helst oxå.

Ni som stökar med att fylla på refillkort fortfarande, hoppa in i vuxenlivet och skaffa abonnemang!
Slippa köpa värdecheckar hit och dit, veta att man alltid har pengar på telefonen.

Jag smsar mycket och ringer mycket men kostnaden hålls ner eftersom jag bara ringer telia och halebop. Istället för att fylla på 300kr varje månad för att få gratis sms så har jag alltid gratis sms och fria samtal till telia och halebop för 49kr i månaden sen tillkommer öppningsavgift!
Kommentarer
Postat av: Anonym

då kanske du kan tala om för mig vad jag ska ha för abonnemang ;) det kan nämligen ingen annan försäljare..



jag ringer och smsar mycket, det mesta inom tele2 över 90%, men ibland också till tre och telenor och då sticker kostnaden iväg rejält eftersom jag har abonnemanget kompis från tele2.. jag ringer alltså och smsar gratis till alla inom tele2 (förutom öppningsavgiften då). min räkning är för hög, ibland 500kr.

2009-02-17 @ 14:11:13
Postat av: Sara

Hm, då har du ju i princip det bästa om du ringer över 90% till tele2. Annars finns ju snackis! Binder du dig 24 månader ringer du gratis till alla nät fram till midsommar, efter det ringer du för 19öre minuten. Sms kostar också 19öre, sen tillkommer öppningsavgift 69öre. Men som sagt tycker jag kompis borde vara bäst. Snackis är mer om man inte vet vilka nät man ringer.



Annars har du fastpris för 499kr i månaden. Då ingår 3000 fria minuter varje månad inklusive öppningsavgift och 3 000 fria SMS och 3 000 fria MMS till alla nät inom Sverige.

2009-02-17 @ 15:11:49
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, va tråkigt att det inte går att få billigare. Fastpris är ju bra, men alldeles för dyrt. Tack :-)

2009-02-17 @ 15:21:31
Postat av: Sara

du får kolla saldo ofta och kanske ringa en signal så den andra kan ringa upp osv :)

2009-02-17 @ 16:00:04
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback