Helg :)

Publicerat: 2009-02-27 Kl: 10:37:05 | I kategori: Vår vardag

Underbart, en ledig helg, dock fullspäckad som vanligt..
Älskar att va ledig tillsammans med min bubbas! och det är ju bara på helger det sker..

Idag har vi iaf bjudit hem min mor & far på middag, ska göra gómaten och sen lite efterätt! :)
Så nu på morgonen har jag städat en del, rensat lite här och lite där och snart ska jag sätta igång och dammsuga + torka golven. Dammtorka överallt kan behövas också! haha. Mamma ser lätt damm och smuts och jag vill inte att hon ska behöva uppleva det ;)  Ska bara invänta gubben min så ska vi luncha tillsammans och sen när han sticker iväg igen, då kan jag börja.

Vid tre är det dags för simmning igen, så skönt att röra lite på sig iaf, tänkte ta en prommis dit också.  Sen hem och börja med käket, ååh, längtar, vill äta nunununu :P Sen går vi på halv nio bion och ser nya wallander tillsammans.

Mamma och pappa ska ju till thailand på söndag och är borta en månad, skönt för dem men jag kommer ju sakna.. och jag vill oxå! Kan ni inte förstå det och ta med mig?  haha..

PUSS niclas! alltid vii :)
Kommentarer
Postat av: mama mary

Mmm vi sågs ju idag också va :D

Antar att ni var på väg för att handla ;P

ses imorgon puss!

2009-02-27 @ 16:22:21
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: mama mary

Vad fint du har det här :( jag vill också HAAAAA : ( :O hihi, ja du kan få veta hemlisar du med, vi får ta de på msn där ingen hör oss =)

2009-03-03 @ 11:55:47
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback