Fredag den trettonde!

Publicerat: 2009-02-13 Kl: 11:59:57 | I kategori: Vår vardag

Hua, skrockfull dag.
Vi som ska bila upp till övik senare när jag har slutat, hoppasviinte kör av vägen ;)
Närå, skojar lite med er. Har aldrig haft någe mer otur än vanligt denna dag.

Strax ska jag strax sticka iväg till jobbet. Börjar 13oo.
Nu på morgonen har jag och nicke hunnit varit på länsförsäkringar och fixat med bil och hemförsäkring.
Och jag har hunnit packa en del eftersom vi åker till övik över helgen.

Kika in denna länk, shiiises..
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4398626.ab

PUSS snyggnicke! ;) Älskar dig!!
Kommentarer
Postat av: Ida

Ja man kan ju hoppas på att man inte får åttlingar.. Fy fasen vilken mage!!!!!!!



Kör försiktigt! :)

2009-02-13 @ 12:17:04
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh herreminge,vilken mage!



Kör försiktigt och ha en supermysig dag imorgon!Kramar

2009-02-13 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback