Finväder!

Publicerat: 2009-02-11 Kl: 09:47:57 | I kategori: Vår vardag

Det har varit så himla fint väder både igår och idag då.
Solen lyser och det är vindstilla. Hade mer än gärna åkt skoter med min karl och stannat till någonstans och grilla korv. Det är så himla mysigt, man ska gärna vara några stycken oxå men bara jag har min karl är jag nöjd :)

Idag vaknade jag vid 8a fastän jag inte börjar förrän 12. Om en kvart ska jag börja göra mig iordning.
Har nyss druckit smoothie och käkat macka, har även försökt få tar i blåsippan för jag ska ta min sista spruta av twinrix nu i dagarna. Men det är ju inte lätt när de vägrar lyfta luren, har dem så jäkla mycket att göra där? Hm..

Har även läst igenom vår reseblogg.. Fytusan vad jag saknar den tiden! Vi hade så kul :)
Vill verkligen få tag i en resa i april med gogubben, vad underbart det skulle vara.

Han&Jag <3

KYSSAR på min baby! Du betyder så otroligt mycket för mig!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback