Bäst :)

Publicerat: 2009-02-16 Kl: 09:46:02 | I kategori: Vår vardag

Min älskling, han är helt otrolig!!
För bra för att vara sann? Nejdå, han är bara bäst, helt enkelt.

Haft en sån otroligt skön helg så ni anar inte.. 
Åkte som sagt upp på fredagen till babys syster med pojkvän, pratade lite och såg nån film. Vi var jättetrötta och somnade tidigt.

Vaknade tidigt på lördagen åt frukost och gjorde oss iordning för att gå på stan en sväng.. Jag är inte så mkt för shopping längre (om det inte är på rea vill säga) så vi gick hem och hämtade badkläder. Iväg till paradisbadet för att åka den nya rutchbanan med ringarna, hua vad läskig den var, jag skrek mer än barna. Resten av tiden spenderades på relaxen, passade mig fint :)

På kvällen hade vi bokat bord alla fyra. Alla hjärtans middag tillsammans, hur trevligt som helst och goood mat! Vart kvar närmare två timmar för att sen gå hem och kika på bruce den allsmäktige, jag somnade i fotöljen, kul som jag är :P

Igår avrundade vi helgen med att åka och grilla korv ute vid en rastplats, var så mysigt och varmt i solen, fattades bara en skoter, då hade baby vart nöjd med ;)

Ne nu ska jag strax sticka iväg till jobbet!
11 - 19 idag, sen hem och mysa med bästaste killen på jorden!! <3

PUSS älskling!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback