Vår underbaring

Publicerat: 2009-12-14 Kl: 15:46:28 | I kategori: Vår vardag

Dagen efter jag skrev detdär om skrattet så busade vi lite med gumman och vad hände dåå?
Jo; hon skrattade såklart :D Så underbart, nu har pappat fått höra hennes skratt med.

Gick jättebra att ha barnvakt i fredags, vi var borta i 3,5h och jag saknade och tänkte på henne hela tiden, hua. Ringde en gång för att höra hur det gick då hade hon ätit och bytt om till pyjamasen. Morfar hade matat henne och det hade gått jättebra, en hel nappflaska, glupska onge;) sötkorven våran. När vi kom hem så busade jag lite med henne då kom det massa skratt igen så mormor och morfar har också hört. Efter ett tag somnade hon helt utslagen i min famn.

På lördag morgon begav vi oss mot övik för att hälsa på det nya tillskottet, jolines kusin Tyra och självklart hälsade vi på frida & richard med, hehe. Hon var så himla liten och gó! Så snäll hon med, kusinerna kommer busa ikapp sen! Åkte rätt tidigt på söndag, hälsade på jolines farfar en sväng och sen vidare hemmåt för att fira att min bror fyllt år. Fick smörgåstårta, YUMMIE, det är så gott och bättre än massa kakor.

Nu idag har vi tagit det lugnt, knppt bilder till julkorten och fixat två olika motiv på julkorten, nicke ska få bestämma vilket vi ska använda oss av. Imorgon blir det öppna som vanligt, på onsdag är det nå föräldragrupps-tjofräs och på torsdag ska lillvännen vaccineras :( HUA!! Vill inte se henne ha ont, lilla hjärtat, det går förhoppningsvis bra. På fredag kommer systra mi hem, ska bli jättekul! Vill helst ha hon hemma jämt.. dumma stad som knappt har nå jobb.

Nu tänkte jag börja med någon slags mat!
Adjöken



Pepparkakstjejen påväg upp till övik

Lägger inte upp några bilder på kusin Tyra med respekt för hennes föräldrar!
Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa, jag kan inte säga emot :D Måste ses någonting snart förresten! :)

2009-12-14 @ 16:02:48
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Krullan

kan förstå att de va jobbigt men d är nog nyttigt både för er och Joline:) Kul att de gick bra iallafall:)

2009-12-14 @ 20:24:42
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback