Skratt!

Publicerat: 2009-12-10 Kl: 13:10:23 | I kategori: Joline 0 - 6 månader

Igår var en bra dag, en MYCKET bra dag!
Var bjuden ut till Sara & Olle i gussjö med föräldragruppen. De bjöd på fika och vi pratade och hade jättemysigt tillsammans. Efter ett tag tog jag tag i joline och låtsasboxade mot tindra och guud vad gumman skrattade. För första gången i hennes liv så skrattade hon rejält! Så underbart skratt, jag blev helt tårögd och ville inte att hon skulle sluta.

När vi kom hem ville jag självklart att pappa skulle få höra men vi fick inte fram nåt skratt. Heller inte idag när han var hemma på lunch. Lillgumman, du måste ju visa pappa hur söt du är när du skrattar. Det kommer väl tids nog men jag tycker så synd om honom, jag har varit först med att få se det mesta. Första sparkarna, första hickan i magen... Så typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback