Impulsköp

Publicerat: 2009-12-02 Kl: 14:03:39 | I kategori: Inköp och inspiration

Igår när gubben kom hem från jobbet så pratade vi om hur tomt det ser ut i vår hall.
Skulle man inte kunna ha ett skoskåp till här då? frågade gubben. Vi vill ju inte ha ett för djupt skåp för att hallen är så smal och skoskåp är ju bara 22cm djupa. Var ju en skitbra idé av min älskling! Så vi gick in på ikeas hemsida och kikade på olika skåp och fastnade för en modell. Vi åker och köper den nu, vi har två timmar på oss, sa gubben. Helt oväntat och efter ett tag var vi påväg ner till birsta, haha.



Med hem följde även blommor, krukor, ljusluktor, tavellist, stol till joline, lister till köket som man kan hänga krokar på (svårt att förklara, bild kommer) och massa värmeljus.. Vi hade helt enkelt spenderarbyxorna på!

Idag var jag på stan för att byta en julklapp som blev fel och då fick även ett väggord följa med hem "välkommen" som ska stå på tavellisten ovanför skoskåpet, se bild ;)
Kommentarer
Postat av: mikaela

hej! kul att du kikade in :) himlans fin blogg du har. och lilltjej! längtar tills jag får gosa med min plutt.



2009-12-04 @ 10:28:43
URL: http://pickadoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback