Buzzador

Publicerat: 2009-12-15 Kl: 11:17:59 | I kategori: Buzzador

Jag vet att jag tipsat om detta förut men jag gör det igen.

Jag är medlem i buzzador och har varit det i några år. Det är ett företag som gör marknadsundersökningar via "mun till mun". Alltså de skickar ut gratis produkter till medlemmar som sedan marknadsför produkten till vänner, släkt, bekanta osvosv. Man får prover hem som man kan ge bort för att sen få reda på vad andra tyckte om dem. Enda kravet är att man skickar in rapporter på allt man provar så företaget får veta vad man tyckte om produkten.

För varje färdig rapport så får man poäng och ju mer poäng man har desto fler kampanjer kommer man med i. Buzzador har precis gjort om sin hemsida så den är enklare att använda och nu kan man även få extra poäng om man skriver en bra rapport eller om man skickar in bilder på när man provar produkten.

Jag har provat allt från mat och godis till duschcreme och nu håller jag på att prova Neuotrogena 2-in-1 wash mask.




Detta är självklart helt gratis, du behöver inte ens betala frakt.
Men om du inte hämtar ut ditt paket så blir du av med ditt medlemsskap. 

För att bli medlem klicka här.



Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du klicka här.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vi har den just nu på bänken ;P enda stället den får plats ;)

nu blev jag medlem ;D hehe, får hoppas det är bra ;D skrev ditt namn som "tipsare" :)

2009-12-16 @ 08:26:33
URL: http://lineyaa.blogg.se/
Postat av: Mia

haha en kusin... ja vi får väl se hur de blir med den saken.. haha ;)

2009-12-16 @ 16:22:16
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback