Vaken

Publicerat: 2009-04-30 Kl: 07:59:45 | I kategori: Vår vardag

Precis vaknat, ligger och drar mig litegranna bara. ;P
Ska snart skutta upp ur sängen och åka bort till pappa för att umgås med sytra mi.
Ska göra storstan tillsammansoch sen hem, marinera kött tills ikväll knakse kratta lite på gården nu när det är så fint väder. Fick mig en fin bränna igår trots solfaktor när jag och mamma var ute och donade i trädgården.

Igår när vi var hos barnmorskan så fick vi ju som sagt lyssna på hjärtljuden, gudis vad mysigt. Men fort gick det, 150 slag per minut. Så himla kul att få höra. Gnällde lite on att vi bara får göra ETT ultraljud medans andra får göra TRE stycken, hon kunde inte göra nåt och sa att vi skulle vara glada för det vi fick göra och att vi skulle få lyssna på hjärtat varje gång vi ses istället, haha. Och nu har vi äntligen blivit inbjudna till föräldragrupper med, spännande! :) Hoppas man lär känna några, vore inte helt fel.

Annars var både jag och baby lite nere igår eftersom mäklaren aldrig hörde av sig som han lovat, "senast onsdag", hmpf. Vi vill veta hur det blir med radhuset, får vi komma på en till visning? ska vi buda mer? osvosv.. Vill verkligen bo där!

Ska ta och kila nu, ha det bra.


PUSS älskling! Du är allt för mig

Kommentarer
Postat av: Sara

Du måste ju uppdatera juuu!

2009-05-02 @ 12:43:40
URL: http://saracb.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahha, även att du också heter sara johanna. jag med :D

2009-05-04 @ 22:30:59
URL: http://johannai.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahha, även att du också heter sara johanna. jag med :D

2009-05-04 @ 22:31:15
URL: http://johannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback