Utmanad

Publicerat: 2008-09-24 Kl: 20:59:32 | I kategori: Vår vardag

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Sara äter du bara en banan?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha just nu är jag inge söt, skiten och trött på jobbet.

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hej :) nja, jobbade till kl 6 sen har jag tvättat å så

Vilket sms blev du mest berörd av?
Kanske vart lite fel formulerat de där :/

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Mm, javet. okej ha en skön prommis då.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hurru, jag hoppas att det ite gjorde nånting att jag lånade din kamera!

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Vi är på murberget, typ vid folkhögskolan.

Vad vill du höra mest av allt?
Jaså de var de redan. Ja ska då ändå inte dit fast det är kul med styrdans.

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Haha knasboll :)

Din romantiska replik?
Ja absolut! puss

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Okej, det kommer gå bra det här sara.



Haha, jävulska fina svar asså..
Kommentarer
Postat av: krullan

i know,får se om lin tar sig in någe!nu får du ju ta och skriva lite mer i bloggen vava;)

2008-09-25 @ 18:44:27
Postat av: maria

väldigt underhållande dedär :D

nu ska jag knoppa, de blidde en tokig kväll ikväll :P pusskram!

2008-09-26 @ 00:52:10
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: maria

aah maljävel :P haha!

vad gör du ikväll då? :) ses vi imorgon? =)

2008-09-26 @ 21:22:26
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback