Fittdag

Publicerat: 2008-09-04 Kl: 17:23:49 | I kategori: Vår vardag

Riktigt jävla förbannad är jag nu, kokar..
Börjar dagen med att tacka nej till jobb (inte likt mig) men bara för att pappa frågat mig om jag kunde ta emot hans soffa som han beställt, var tydligen ingen annan som kunde det. Vid 12 ser jag att mamma är hos mormor, jaha tänkte jag, kudne inte hontagit emot soffjäveln då? Hmpf. Nu hade jag ändå tackat nej..

Sitter i den där jävla telefonkön i en jävla timma!! Då la jag på, orkade inge mera.

Sen begav jag mig till pappa, kvart i tre var jag där eftersom soffan skulle komma nångång efter tre.
Jag satt igång och tvättade bilen, dammsög den invändigt och gjorde ren all interiör..

Tittade på klockan, jahopp, nu är den minsann fyra och ingen jävla soffa har kommit än.
Ringer pappa, inget svar.. så jag börjar fixa tillbaka alla grejer jag dragit fram och ska bege mig därifrån.
DÅ ringer min käre far, han ber mig att stanna tills han kommer hem för han är nära..

Klockan fem ger jag upp, ingen pappa och ingen soffa och absolut INGEN LÖN.
Förbannad!!!! Biljäveln blev fin iaf..

Ska träna nu......
Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en riktig skitdag de där du!! Hoppas de blev en bättre dag idag =)

2008-09-05 @ 09:12:15
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Mia

haha ha du inte lärt dig att dom alltid e sena peppe å hucka ;) jag pratade med oscar igår iaf, å sa att dom inte kommit så han skulle ringa dom idag å fråga va dom höll på med.. de med soffan alltså =)

2008-09-05 @ 10:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback