Pirrigt

Publicerat: 2008-10-27 Kl: 13:24:58 | I kategori: Vår vardag

Nu äre fan nära tjejer!!
På lördag drar vi. Har precis hittat den perfekta guideboken oxå så det är toppen.
Fick låna den av nordle och jag tänkte ta med den till thailand för det står massa bra fakta om precis dem öarna vi ska till. Tips på hotell, bungalower, restauranger, resvägar osv. Skitbra! Är lite nervös över att vi inte får tak över huvudet men vafan, de ska väl lösa sig?;)

Har hur mycket som helst att göra nu innan vi drar. Tänkte försöka tvätta o städa undan idag eftersom jag haft katten över helgen. Imorgon ska jag till birsta med några tjejer. På onsdag fyller jag år så då äre full rulle hela dagen sen jobbar jag torsdag och fredag. När ska jag hinna packa? blää!

Ne, hinner inte sitta här alls.
Nästa gång jag skriver kanske jag sitter vid incheckningen på arlanda, haha!

PUSSN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback