Min önskelista

Publicerat: 2008-10-07 Kl: 10:07:55 | I kategori: Vår vardag

Tänkte göra som blondinbella, publicera min önskelista.
Vill bara att ni först och främst ska ha i tanken att detta är en ÖNSKElista.

♣ Hemmabiosystem, Harman Kardon 7BQ.
♣ Ny TV, en platt sådan, 37" skulle nog räcka.
♣ Ny mobil, HTC touch PRO!
♣ Kombinerad scanner, kopiator och skrivare.
♣ Chippat Wii med guitarhero (+ två gitarrer) och wii fit.
♣ Nytt objektiv till min eos 350d. Gärna vidvinkel med bra zoom.
♣ Renovera om hela min lägenhet, kakla badrum, installera diskmaskin och tvättmaskin.
♣ Ny bil? Gillar ju pärlan men några årsmodeller nyare vore toppen.


Sen av tjejerna vill jag ha UFO-godisar :)
Kommentarer
Postat av: sofia

Ja just ja du jobbar ju med sånt där grejs va ?:D men nu funkar den...skiten funkade när jag startat om den nåra ggr :( synd, för jag ville ha en anledning att köpa en ny! :D hahahah=) hur är det annars då?

2008-10-08 @ 12:51:04
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ne;)

2008-10-08 @ 16:28:31
Postat av: Anna

Tvättmaskin vore bra :o kaklat badrum har vi redan, med golvvärme. och diskmaskin - underbart! hatar att diska

2008-10-10 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback