Ny arbetsvecka

Publicerat: 2008-05-12 Kl: 10:55:10 | I kategori: Vår vardag

Börjar inte förrän 12.00 idag, otroligt skönt!
Klev upp strax efter nio och hoppade in i duschen sen satte jag på mig morgonrocken och åt frukost, bara martin som fattas då. Längtar tills båda är lediga så vi kan fika tillsammans ute på altanen, myspys.

 

1. Snart klart !! 2. Märks det att jag älskar turkost?

Jobbar till 18.00 idag, skönt pass, helt lagomt. Skulle inte klaga om jag alltid fick jobba sånna pass ute på tele. På service gör det inget om jag är från 9.30 tills 20.15, för där får man iallafall vila benen = sitta ner.

Kommer ni ihåg att jag beställde en almanacka? Den har iallafall kommit nu. Eller, det kom två stycken faktiskt. Blev något fel när jag beställde så jag råkade få två stycken. Helt förtvivlad blev jag då de faktiskt kostade närmare 300kr styck. Mailade personligalmanacka.se och sa att det blivit fel någonstans i beställningen. Självklart gick det att lösa, han svarade att jag skulle spara den jag tyckte mest om och skicka tillbaka den andra så skulle jag få tillbaka mina pengar för den ena almanackan. En stor eloge till dem som var så tillmötesgående och verkligen serviceminded!

   
Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo men nu är det påväg jobb, och det där kommer ta ett tag att göra =) det blir billigare att bo där skulle vi tro :)

2008-05-12 @ 16:06:41
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback