Ledig?

Publicerat: 2008-05-30 Kl: 10:20:56 | I kategori: Vår vardag

Trodde jag, ja! Men icke sa nicke..
Jobb 12-18 idag, fint med cash men snart behöver jag lite ledigt. Blev även heldag imorgon fast jag bara skulle ha jobbat 4 timmar. Jag vill ju gå på marknaden, 100% att jag kommer missa den :(

Ikväll är jag bjuden till Janice, blir nog skojsigt! Sen skulle den bege sig mot hamnkrogen för käk, jag känner inte för att lägga mina pengar på så dyr mat, sparar hellre så jag kan lyxa i thailand. Får se vad jag hittar på medans dem käkar :P Vill inte sitta och glo bara, haha.

Aja, ska sticka nu så kankse jag hinner in på birsta city en sväng och kolla om nån har lämnat igen ett par skor i 36 som jag kan köpa, håller tummarna (men troligen finns det inte).
Kommentarer
Postat av: sofia

Ja men varför är den bbilligare för dig?=)

2008-05-30 @ 16:07:06
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: sara

personalköp! :D

2008-05-31 @ 00:39:24
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback