Den stora städdagen

Publicerat: 2008-05-28 Kl: 23:28:59 | I kategori: Vår vardag

Ja, som vi har städat idag, eller ah, ikväll!
Slutade 18oo idag, skönt som tusan kan jag lova er. Iofs började jag 8 på morgon för vi hade utbildning med halebop, jättebra utbildning och skitroliga säljmål. nu kommer vi vara taggad tror jag :)

Iallafall har vår kväll gått åt till att städa. Har kliat så i nosen nu på senaste då Sirpan fäller vinterpälsen nu. Det började dock med att Siri blev attackerad av en annan katt och blev så rädd så hon kissade på sig. Stackars gumman! :( sen satt självklart Martin henne på soffan så då var det bara att börja gnugga så då var det likabra att ta hela lägenheten. Siri fick även bada rumpan ;p haha, söt hon blev då.



Martin fick diska och jag dammsög i vardagsrummet.. Efter ett tag tyckte jag det lät så lite innefrån köket så jag tänkte att han satt sig ner för att vila eller något, neru så fel mankan ha. Han stod och torkade av köksluckorna, vad glad jag blev :) Tänk vad lite som kan göra en glad, haha.

Vi har så himla rent och fint nu, luktar underbart. Martin putsade tom speglarna, vad duktig han var min bubbe :) han kan bara han vill.

Sove nu, upp tidigt och duscha innan jobbet.
Heldag imorgon, tur jag är ledig heela långa fredag. Vem vill gå på stan med mig då? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback