Balklänning till salu

Publicerat: 2008-05-20 Kl: 17:03:01 | I kategori: Vår vardag

Har lagt ut min balklänning på blocket! Igen, var bara oseriösa köpare sist..

image152

Men tydligen var det någon som ville vara rolig nu oxå.
Ringde från skyddat nummer direkt då annonsen kom upp.
Det var en karl som sa att han skulle gifta sig med sin tjej i sommar, ah vad kul tänkte jag.
-Men jag behöver inte klänningen
-Nehe? Vad behöver du då? frågade jag
-Jo, det är så att jag behöver ha en låda med tjejkläder till svensexan.
-OK?!
-Ja det är ju så att man får ju inte vara med nån annan tjej när man gift sig.
-Eh, nee..
-Så då tänkte jag ha en låda med tjejkläder istället..
-Öh, aha, ah men jag säljer bara klänningen tyvärr och om jag haft något annat att sälja hade jag lagt ut det med?!
-Ah, smart, tack ändå!
-Hejdå!! *klick*

Hoppas verkligen att någon skojade med mig, för sådär cp får man inte vara!! haha!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback