Nu är vi snart på väg!

Publicerat: 2008-03-15 Kl: 03:07:36 | I kategori:

Nu har jag packat klart, duschat och tagit bort allt lurv från mina ben (får man säga så som tjej?). Använder epilator så det tog ju sin lilla tid, inte var det skönt heller, ajaj! Men det är lätt värt de :) håret växer absolut inte ut lika fort, dock blir inte benen lika lena som när man rakar, but whatever.

Idag har jag jobbar mördarpasset på telefoni, 09.30 - 20.15. Har måttligt ont i fossingarna kan jag tala om, men jag fick iaf göra ett abbonemang som chiefen satt som krav så det var skönt! Fick även veta att en kollega ska sluta, men känns som han kommer vara uppe hos oss lika mkt ändå, han tycker om oss, haha.
När jag kom hem så kom axelbraxel och lånade wii spelet medans vi är borta, hon tänkte bli bättre än mig på Guitar Hero den jäkeln ;p

Kl 04.00 ska jag och Martin bege oss bort till Mia & Peter för att sen åka ner mot Arlanda.
Åker i god tid ifall att det blir något strul på vägen dit, kan ju va dåligt väglag, vägarbete, bilen kankse vill gå och dö, vi kanske råkar ta fel avfart vid Arlanda så vi åker norrut igen, vi kanske inte hittar parkeringen, haha aa ni fattar.

Kom ingen bikini innan resan iaf, det sög ju riktigt rejält!! Haléns är inte grejer.

Aja, en timma kvar till avgång.
Martin ligger och sussar sött! Jag tänkte sova i bilen för jag vägrar köra den dumma bussen.

Elin!! ses om 2 veckor. :):)

image18
Sist vi var i Thailand matade jag och Peter en elefant, det var inte det lättaste :p hahah
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback