Hejsan hoppsan

Publicerat: 2008-03-13 Kl: 01:00:42 | I kategori: Mina vänner

Nu är det bara 2 dagar tills vi beger oss till Thailand!
Mamma, Pappa och Tina är redan där nere och väntar på oss, som jag längtar.

Dock verkar det inte som att jag får min bikini innan vi drar, så surt.
Det stod att bikinin fanns i lager men jag har ändå väntat i 6 dagar på den,
ringde och hörde vart den tagit vägen då fick jag veta att den beställs från england? Konstigt..

Love Label Bikini

Fin är den iaf!! ♥



Haha, dagen började lite komiskt faktiskt. Visste att det skulle komma någon snubbe för att kolla våra element, det är tydligen någon läcka i nån lägenhet, så jag tog fram kläder kvällen innan och hade i närheten av sängen. 
Kl 10.00 plingar det på dörren, jag fort upp, drog på mig kläderna och slängde mig på låset (annars hade han ändå öppnat eftersom han har huvudnyckel) haha jag kisade lite fint med ögonen och sa att jag var nyvaken.
"Jo, jag ser det" fick jag till svar, varav jag tittade mig i spegeln och ser att tröjan är bak och fram och gårdagens smink hänger nere på kinderna, haha.  Måste varit underhållande för karlstackarn.

Kring 1 kom Elin till mig och vi gjorde oss iordning och hämtade Axelbraxel och begav oss till city!
Strosade runt ett tag men beslöt oss senare för att åka på coop och äta korv, muums.
Sen hem till mig och lira lite Guitar Hero osv.. Kulkul :)

Ska slänga mig i sängen nu eftersom jag ska upp kl 06.00 imorgon, jippie!!
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja men det gör jag! jag ska till syrran och kommer nog vara där vid den tiden så då är det ju bara att jag springer ner då:) ses och hörs imorgon!:)

2008-03-14 @ 01:12:41
URL: http://dixii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback