Happy days

Publicerat: 2008-03-18 Kl: 17:05:45 | I kategori:

Nyss hemkommen från en krog inne i Ban Phe
Jag, Martin, Mamma, Pappa, Tord, Annika, Elli och Anna var in för de skulle käka, jag och Martin hade käkat innan så vi hoppade på efterätten direkt. "Friterad banan med glass" låter gott va? Dock så var bananen inte friterad och det var den mest mysko glassen jag sett, såg ut som sperma. Glömde att ta bild men :/ Jag tog även en mai tai men den spillde jag ut och pajjade glaset så jag fick en ny ;P

          

1. Martin står på vattnet?
2. Baren
3. Huvudvärkstabletter
4. Bloggers
5. 46 kr för 5 st alkoläsk ;)
Kommentarer
Postat av: mln

jag är inte ett dugg avis på eran bränna =(

2008-03-22 @ 16:23:56
URL: http://mlajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback