Woho!

Publicerat: 2008-06-04 Kl: 01:23:30 | I kategori: Vår vardag

Vilken underbar dag det varit idag!
Började med att jag vaknade utvilad och pigg vid halv 11, fixade lite och sen satt jag mig ute i solen. Krullan ringde och kom förbi, sen stack vi ner på stan och mötte upp elin, uträttade lite ärenden. Sen åkte jag och elin hem, vi tänkte att vi skulle sätta ihop dynlådan jag köpt innan vi skulle iväg till alex. Haha, vilket skämt. Det gick ju sådär, tillslut fick vi iallafall lite manlig hjälp och det uppskattades kan jag lova, tror inte vi hade klarat det annars, haha.

Väl hos alex så fick vi sitta och vänta och vänta så vi la oss i lekparken som inte är någon lekpark längre :P Tillslut som den lilla korven hem, då satt vi i solen på hennes baksida och mös på bara. Sen stack vi iväg till Jan Ek för att hämta några av axels grejer och vi lockade även med oss Janne till donken för lite lyxmat.

Mätta och belåtna åkte vi hem för att göra oss iordning eftersom vi skulle iväg och se på korpen, tänkte att vi skulle hinna spela lite kubb innan på min baksida med men det hanns tyvärr inte med, en annan gång tjejer?

Korpen matchen var sådär, hann väl se 10 min kändes det som, haha.

 

Vi har även hunnit med att spana in det nya utkikstornet på Vårtan, helt okej faktiskt! Smitingen har vi oxå besökt idag. Hann med en hel jävla del alltså och kul som fan vare. Hoppas detta håller i sig nu, umgås är great!

Hela nästa vecka jobbar jag dock varje dag, förutom torsdag och då ska jag uppvakta studenter! GAH!!

Imorgon är det jobb som gäller, toksköna passet med!! 12-18, kung det :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback