Vilken helg!

Publicerat: 2008-06-09 Kl: 10:01:03 | I kategori: Vår vardag

Äntligen en ledig helg på jag vet inte huur länge..
Den har varit bra om man bortser från fredagen då jag var alldeles för trött för att festa.
Kunde bara gå på ett sätt. Mobilen trasig, kamera och plånbok försvunna! Hmm..´
Så nu måste jag kirra en ny mobil och det är ändå ganska posetivt!
Måste ju lära mig alla nya modeller och vad passar då inte bättre om man köper en av dem? Kanoners.

Fredagen skiter vi i iallafall, misslyckat och nu känns alkohol väääldigt långt borta.

Lördagen Mådde jag skit för grejerna var borta osvosvosv, på kvällen åkte vi iallafall till Sundsvall och kikade på cruising och sen hem till stan för att jag skulle få heja på emelie iallafall :) Det var kul att se henne.

Söndagen började det ordna upp sig och martins mor och mormor kom på besök. Mormodern ville kolla in hur vi bor och sådära. Så jag bakade en hallonpaj också satt vi ute i solen och svettades, haha. Sen åkte vi och köpte kantband och masa planteringsjord eftersom vi håller på att göra en liten rabatt här utanför så det ser lite mysigare ut ;p

   

Efter det åkte vi och fiskade. Jag fick en gädda på kroken, dock släppte han innan vi fått upp den i båten men det är bara bra, den var för liten för att tas upp. Martin den storfiskarn fick en gädda på över 5kg och en aborre på nästan 1kg så han var nog jävligt nöjd. Vi avbröt vår fisketur när det började blixtra och åska eftersom vi satt i en båt mitt ute på sjön.

   

Nu ska jag åka och jobba 12 - 18, sen hem och plantera med mami :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback