Sluta blås!!

Publicerat: 2008-06-16 Kl: 12:10:16 | I kategori: Vår vardag

Helskotta vad det ska blåsa då..
antagligen bara för att jag är ledig idag och för att det äntligen är soligt.
Så fort det slutar blåsa så bränner det på kroppen av solen ju, skärpning moder jord.

Har varit en ganska skön helg.
Har dock inte orkat uppdatera för jag varit så slut när jag kommit hem.

Fredagen så jobbade jag ju till 20.00 men fick sluta lite tidigare så jag hann smita ut genom vanliga utgången och inte genom personalutgången så jag hann hem till 20.30. Några släktingar, familjen och bekanta hade bokat bord på hamnkrogen så jag haffade martin och åkte ner med honom. De andra hade såklart redan käkat men det gjorde oss ingenting. Martin beställde hamburgertallrik och jag gick direkt på kalvytterfilén. Fyfan vad goda stripsen är alltså, mums!! Haha ;)

Lördagen så jobbade jag såklart oxå men skönt nog bara till 5, det är kung. Sen åkte jag till Maria för vi hade hejdåfest för emelie som sticker tillbaka till norge :( tråkigt. Emelie tog iallafall upp världens sötaste kille dit, lilla felix. Vilka små fingrar, vart nääästan kär. Buhuuu, vill ha en egen sån där liten skitunge.
Iallafall så skjutsade jag ner jäntorna på hamnkrogen för marias micke skulle tydligen spela, jag orkade dock inte vara vaken mer.

Sen till söndagen, igår alltså. Jobbe åter igen, sen hem och hämta siri för att sedan åka till betesvägen där martin var och käka pizza med hans familj. Götteligöttgött. Sen slappade vi mest, helskönt.

Toppenhelg har det varit för mig iallafall.
Gått superbra att jobba, har varit mkt folk och vi har fått mycket gjort.

Åter till solningen nu, verkar ha lugnat ner sig lite nu med blåsten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback