Ledig!

Publicerat: 2008-06-19 Kl: 16:07:43 | I kategori: Vår vardag

Ledig fram tills den 26e! Jag vill ju jobba...
Skönt med lite ledighet, men inte en hel vecka va!!

Idag sov jag till 11 sen skuttade jag upp ur sängen för att börja med Martins lunch och min frukost, våfflor med glass!
Det satt jäkligt fint i min mage kan jag lova, mina våfflor är godaste ;)



Sen satt jag ute och solade tills solen hamnade bakom den stora dumma tallen. Har klagat på den till föreningen men de vill inte tabort den för de har faktiskt rensat träden här bakom för 2-3år sedan. Men det har vuxit sen dess!! Går att sola från 12 tills halv 2, kul va?

Sen hoppade jag in i duschen och peelade hela kroppen och shavade benen så nu är man sommarfräsh i några dagar iaf. När jag får råd ska jag nog göra en laser behandling så man slipper all generande behåring ;D haha.

Och ja, nu sitter jag här vid dumburken, tänkte visa vad fin min rabatt blivit med solcellslampor och allt.

 

1. Spalje för krassen med en ljusslinga i.
2. Min gräslök och de småsmå morötterna ;D
Kommentarer
Postat av: krullan

ahah vadå vilken jäklameny;) har inte rört nånting ju;)hahah

2008-06-19 @ 16:45:06
Postat av: Frippi

Hahhaaa, du är ju rolig ;) Skulle jättegärna vilja men om jag kommer in har jag ju plugg över arslet! ;p Vad händer imorgon då?=) Midsommarmys? :)

2008-06-19 @ 17:19:54
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: sofia

Jaha vad myyys=) utan martin i 1 månad då? ;P

2008-06-22 @ 19:29:46
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback