Hejhopp

Publicerat: 2008-06-05 Kl: 23:07:32 | I kategori: Vår vardag

Imorgon är det nationaldagen! Hur firas den?
Jag ska iallafall jobba. Skulle varit ledig men hoppar in isf Christian, är störtskönt pass iaf, tur det! 12 - 17. Tanken var ju egentligen att jag skulle umgås med Saris typ glassa på smitta, vi får ta det på lördag/söndag ist :) Hade jag inte lovat Sara hade jag inte tvekat över att ta passet ens.

Fick in skattepengarna idag med, fint som tusan satt dem! Fick lite mer än väntat eftersom jag får dra av på bensin, soooft! Jag är duktig på att spara, stolt över mig själv vill jag lova!



Här sitter jag just nu och äter Guacamole och vindruvor, orkar inte göra någon riktig middag eftersom min älskling är borta på äventyr. Han ska tydligen nattfiska! Martin trodde att jag skulle klara mig hela natten utan honom så jag hoppas verkligen det ;) haha.

 

Samlar martin på kaviartuber tro?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback