Gomorron!

Publicerat: 2008-06-27 Kl: 08:04:01 | I kategori: Vår vardag

Vilken härlig morgon va? Inte ett moln så långt ögat kan nå..
Orättvist är det var det är! När jag jobbar ska det minsann vara fint men när jag är ledig ska det vara skitväder.

Aja, nu är det helg iaf och ikväll ska jag och martin se på Sex and the city! Äntligen!
Så med det i huvudet tror jag att 6 timmars jobb går fort..

I dagarna som gått har jag iaf hunnit med en hel del, ganska nöjd med ledigheten.
Har kommit ett steg närmare thailand också, har köpt en 60Liters väska, bra skit.

Har äntligen fått till min egen design oxå, självklart med hjälp av martin. Sånna här avancerade grejer kan ju inte jag få till. Det ända som saknas är headern, har inte orkat göra någon än.. Vet hur den ska vara iallafall så det får bli någon annan dag eller nångång när jag har tid.

Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja ur hårinpackningen jag har sovit med! Mitt hår är så jäkla uttorkat så jag hoppas att det hjälper iaf. Börjar inte förräns 12 idag men jag ska ändå passa på att åka ner tidigare så jag kan plugga på nya telefoner och erbjudanden.

PUSS på min martin som alltid ställer upp för mig och bara finns där, alltid inom räckhåll!
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vet inte adressen till hennes blogg, hittade videon på en annan... attans! :P haha!

2008-06-27 @ 13:41:50
URL: http://mikaela88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback