Gomorrn!

Publicerat: 2008-06-13 Kl: 10:41:47 | I kategori: Vår vardag

Har vaknat för en stund sen! sitter och käkar äggmacka och annanasyoghurt, mums!
Ska snart bege mig till birsta för lite jobbe, 12 - 20! huga, känner inte fört alls..
Sen är det självfallet jobb hela helgen med, najsigt.

Igår kikade jag ju på carro och frida när de sprang ut, dock såg jag bara några mössor. Stod så pass långt bak o de var massa skyltar framför en osvosv. Haha, det var mkt roligare att ta studenten än att titta på den :P Iaf så hittade vi frida ganska snabbt och hängde massa blommer runt halsen på na och fotade såklart, sa ju att du inte slapp undan.
Sen sprang vi runt och letade carro hur länge som helst, tillslut hittade vi hon på en lastbil, på med blommer runt halsen där med! Sen stod vi och gluttade ett tag bara och sen hem till frida på mottagning. Åt så jag mådde illa. Hade tydligen blivit likadan förra året av en viss nogouatkaka, det hade jag inget minne av! haha.

Sen drog vi iväg till carros mottagning och där var det en jäkla mssa människor, kom bara mer och mer hela tiden!
Orkade inte äta men catrin tvingade i mig ändå så jag var ganska mätt och belåten när jag kom hem ;)

   

Lyckades fota systrarna Jonsson med! :D
Kommentarer
Postat av: mia

haha men schnygg bild då.. asg

2008-06-13 @ 14:59:57
Postat av: Frida

Haha, den andra bilden får du ta bort iaf ;p

2008-06-13 @ 20:05:52
Postat av: mln

hahahaha mkt fotogeniska vi är :D

2008-06-20 @ 00:44:23
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback