Underbart

Publicerat: 2008-07-09 Kl: 10:45:19 | I kategori: Vår vardag

Drömde världens mysigaste dröm inatt!  Ville förtusan aldrig mera vakna..
Längtar så innerligt tills den blir verklighet, då ska jag njuta av livet!

Jahopp, denna dag bjöd iallafall inte på nå bra väder som jag önskade.
Jag tror vädret styrs efter hur jag jobbar, för jämt när jag är ledig blir det skitväder.

Fårse vad som händer idag, väntar på att min mor ska komma hem från hemsön.
Kanske kan få med henne ner till birsta eller något. Kanske kan åka till harry och beställa garderobsdörren.

Ikväll blir det kanske umgås iaf, en stund sådär..
Kommentarer
Postat av: elmin

Vore verkligen kanon om de gick att ordna! Känns ju lite lugnare då:D Äre nåt du är orolig över får vi väl försöka lösa de!:)

2008-07-09 @ 23:15:56
URL: http://elminh.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback