Stugan

Publicerat: 2008-07-02 Kl: 10:10:32 | I kategori: Vår vardag

Har varit ett par skitdagar nu! men efter regn kommer solsken..
Jag har inte bara suttit inne och häckat för det.

I måndas var jag med mor och mormor i birsta, kikade runt lite..
Var på jakt efter en soffa till pappsen, han ha så mycket han ska göra med sitt hus nu att jag misstänker att inget blir av, haha. Det ska målas om hela huset och hela övervåningen ska byggas om, ute ska han ha en jättejacuzi, det ska byggas altan och balkong och huset som står på gården ska rivas och bli ett till garage, haha ja ni ser!

Igår var jag och mamma på jakt efter en garderobsdörr till oss. Saknas ju en eftersom hon som bodde innan hade pajjat den. Börjar inse att vi bott här ett år nu och inte tagit tag i det. Iallafall så var vi upp till byggharry och hörde och han skulle ha 400kr för dörren och det gick bara att beställa så man måste vänta på den. Då åkte vi till byggboden och där tog han 50kr/dörren men tror ni det fanns i de måtten jag behövde? Självklart inte!!

Sen åkte vi ut till stugan fast det var dåligt väder.. Fick käk och såg på allsång på skansen såklart! :)

Nu ska jag ut till stugan igen.. för idag är det äntligen sol!! Jag är så glad!!;D
Ska sola heeeela dagen för att sen åka hem och dusche och sen ner på skeppet och käka middag med tjejerna. Sen bär det av mot Krullan för lite förferre och sen ner på gatufesten, blir nog skojsigt :)

Kilar nu, PUSShej!
Kommentarer
Postat av: Sara

Gullerå :] hihi

2008-07-04 @ 15:16:22
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback