Service

Publicerat: 2008-07-08 Kl: 10:33:32 | I kategori: Vår vardag

Så jäkla kul det var att jobba igår!
Tydligen så hade varuhuschefen kommit fram till alexandra, min kollega som jobbade sen 10 på morgonen. Han undrade om inte någon av de med 100% inte skulle jobba. Alexandra förklarade att jag skulle komma vid 12. Han såg inte så nöjd ut och hade sagt nåt i stil med att de var ju jävligt snyggt planerat.

TJI fick han!! Vi gjorde budget innan lunch och slängde iväg massa abonnemang!!
Tjejerna kan oxå, det är bevisat ;) så jäääkla kul..


Idag ska jag jobba på service, lite nervöst känns det då jag inte jobbat där på ett bra jävla tag.
Enligt rykten så han dem ofta kö där ute oxå, ussh vad jobbigt..

Får se hur det går idag, håll tummarna, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback