Lite frågor!

Publicerat: 2008-07-21 Kl: 16:59:29 | I kategori: Vår vardag

1. Vilket datum föddes du & Vart? 29onde oktober på sundsvalls BB.

2. Vilka ställen har du bott på? Haha, jaru. Ett antal olika adresser men alla inom härnösand.

3. Vilka har du vart tillsammans med & hur länge?
Martin - 3 år!

4. Hur många barn vill du ha & vad ska ditt nästa barn heta? Jag vill ha massor av barn :) Så många som martin går med på och man orkar med, haha.

5. Vart bor du om 3 år? Förhoppningsvis i ett lagomt stort hus vid en sjö!

6. Vad saknar du mest med livet som tonåring? Allt bus med tjejerna! ;p

7. Vilken blogg har du ogillat som du nu gillar? Blondinbella! Tycker att hon är en riktigt duktig tjej.

8. Vilken blogg anser du vara mest läsvärd? Hmm, mina vänners! ;D

9. Finns det någonting du vill ändra med dig själv, kroppsligt? Oja! Det mesta, vad vill jag inte ändra på?

10. Vad är det absolut bästa du gjort?
Hm, passar den här frågan, kommer inte på något.

11. Är du piercad & isf vart? Naveln, tungan & öronen.

12. Är du tatuerad & isf vart? Jopp, vid ljumsken!

13. Finns det någon du verkligen avskyr? Hmm, säkert visa stunder men inte allmänt.

4. Varför bloggar du? För att jag har så jävla kort minne ;)

15. Slutligen, vem utmanar du att svara på samma frågor som du just gjort? Alla som har lika lite att göra som jag :)
Kommentarer
Postat av: Tessi

jo men precis =/

2008-07-21 @ 18:19:01
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Mia

haha klart ja gjorde ;)

2008-07-23 @ 10:53:05
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback