Ledig ;)

Publicerat: 2008-07-21 Kl: 12:16:33 | I kategori: Vår vardag

Jajamensan! idag är jag ledig och jag njuter för fullt.
Helgen har bjudit på mycket roliga grejer, dock tycker jag att fredagen var roligast.
För på lördagen har många gått hem och vi kom ifrån varann osv..
Och styrdansen på fredagen var kung! Det är fasen mitt nya intresse, haha.

Lördagen gick det skitbra att jobba för min del, var inge trött alls fast jag bara fick 4 timmars sömn.
Sen samlades alla hos sarab för lite förferre, kul med nya personer oså, dock blev jag bara tröttare och tröttare hela tiden. Vid 11 tror jag vi gick ner till området och halv 12 var jag och krullan inne för hennes bankomatkort ville tydligen jävlas med henne. Men det var ändå ingen hit där inne på området denna dag, skitdålig musik o styrdansen sög. Hade hellre varit på kajjan faktiskt! Enda bra var när nordman spelade vandraren, han hade kunnat spela den på repeat tycker jag för det var den ända jag kunde. Haha, var iofs kul att träffa släkten oxå, vissa var liite för fulla :)

Söndagen, då var jag slöööö! Gick skit att jobba, pinsamt att redovisa siffrorna för chefen, blä!!
Men när jag kom hem så blev jag bjuden på mat hos martins föräldrar och efterrätt såklart.
Martins mamma är duktig på att laga mat. Vi fick jättegod lax (jag gillar inte ens fisk) med potatis och avokadoröra, muums. Till efterrätt fick vi glass med smultron som hon odlat och plockat själv och även vattenmelon.

Men idag då? Har precis lunchat med gubben på pinocchio.
Väntar på att zandra ska höra av sig så ska vi på storstan. Ska kika efter någon bok med lite tips ang backpackning, ställen att besöka i thailand osv. Ska även titta efter något på VERA, har ju fortf presentkort där, hittar aldrig nåt som jag vill äga därifrån.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback