Cooling

Publicerat: 2008-07-07 Kl: 20:59:28 | I kategori: Min shopping

Nu har jag varit cool och beställt två klänningar ifrån www.stylebystars.
En klänning har jag kikat på länge men alltid tyckt att den kostar för mycket, nu hade de visst rea, 233kr betalade jag för två klänningar inkl frakt. Ganska bra pris det tycker jag.

 

Den första kanske inte är assnygg, men den kan bli kool med rätt skor osv.

Har även en beställning på 100st foton från studenten som bör dimpa ner i brevinkastet imorgon eller övermorgon.
Spännande att se hur dem blev, nu måste jag bara köpa ett fotoalbum att ha dem i med, gärna ett svart oxå ska jag skriva med guldfärg. TE- färgerna :)

Nu ska jag laga mat åt min karl som är ute på sjön o firrar, klart han ska ha maten serverad när han kommer hem, förmodligen genomfrusen. Lillgubben!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback