Tröökit..

Publicerat: 2008-12-22 Kl: 21:23:56 | I kategori: Vår vardag

Jag vet att jag är seg på att uppdatera!
Har liksom ingen ork för bloggen längre, har så himla mkt andra roliga saker för mig. Mysa med gógubben till exempel, jag har sagt det förr och säger det igen, han är bäääst! Hur lycklig kan man bli? :)

Just nu sitter jag faktiskt och väntar på han, vi ska grejsa med min bil för den ska besiktas imorgon. Hjälp mig, har aldrig besiktat nån bil förut, hur gör man? Det visar sig förhoppningsvis.. Jag är ledig imorgon så då ska jag även passa på att slå in alla paket och greja det sista med gubbens paket, hihi! 

Emelie och emma kikade förbi mig på jobbet idag, eller tanken var nog inte att träffa mig men de var på mitt jobb iaf. Så trevligt så, förgyllde min dag ;) Vi tycker att alla girlsen ska umgås snarast! Så tjejer, vilken dag passar er?! Vi kan vara i min obebodda lägenhet!

BTW,
vill någon jävel hyra den i andra hand kanske??

Just det, övik var kanoners! Trivs med baby!! ♥ Eftersom att det inte blir nåt bestämt här hemma på nyår så sticker vi nog till övik igen, äter gómiddag, ta med oss singstar och dricker gott med hans släkt!

PUSS nickeälskling

Kommentarer
Postat av: Ansi

Varför bor du inte i din fina lägenhet?

2008-12-22 @ 22:31:59
Postat av: Sara

Vem är du ansi? :P

2008-12-23 @ 08:31:58
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: maria

Hej! Jag kan alla dagar, idag, imorgon hehe ;P sen är jag långledig från 27:e till 3:e tror jag:)

2008-12-23 @ 12:08:12
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback