Myshelgen!

Publicerat: 2008-12-15 Kl: 12:42:26 | I kategori: Vår vardag

Värsta bästa helgen på läänge!
Fick vakna på lördagen och vara ledig tillsammans med min baby, det var inte igår vi var ledig samtidigt. Vi gosade lite tills det var dags att kliva upp för att fara till birsta. Shoppade lite julklappar och varsinna par skor. Sen for vi vidare till södra berget, där vi skulle spendera natten tillsammans. Vi fick inte checka in direkt så vi for upp på spa't, åt först buffé och sen hoppade vi i poolen med stjärnhimel och världens finaste utsikt över hela sundsvall, hur mysigt som helst var det. Sen gick vi ner och bubblade lite osv, baby vet hur man myser han :)

Klockan blev mycket och vi gick upp till vårt rum för att duscha och göra oss iordning för kvällen. Jag fick använda min klänning jag köpt i thailand, jättefin verkligen. Sen gick vi till bottenplan där det var uppträdande av wallmans salonger och julbord, jag hade jättetrevligt och fick dricka min älskade baileys! ;) Sen var det party med kaeroke osv, baby och jag var ganska trötta men vi dansade lite iaf :) Synd att man är så dålig på styrdans, hahah.. hua..

Jag skulle jobba på söndagen så det blev väldigt väldigt lungt men det gillar jag! Nästa helg är jag ledig så då ska vi förhoppningsvis åka till övik, handla de sista julklapparna, träffa hans far och syster osv.. Blir nog trevligt!

Ikväll skulle vi nog sammanstråla med Sarab och hennes Rickard, fårse hur det blir.

PUSS Nicke, Tycker om min karl så mycket!
Kommentarer
Postat av: Mia

va mysigt ni verkar ha haft det! (lite avis..)

2008-12-17 @ 00:14:50
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback