Julklappar

Publicerat: 2008-12-16 Kl: 15:43:15 | I kategori: Vår vardag

Det börjar närma sig julafton, rättare sagt 8 ynka dagar kvar..
Kommer ihåg när det var åtta dagar kvar tills vi skulle sticka till thailand, det känns som igår.. Tiden går fort nu för tiden. Kan bero på att man är så jäkla lycklig nu för tiden :)

Idag har jag iallafall träffat sarab för hon skulle hänga med mig till länsförsäkringar. Hon hjälpte mig att få tillbaka pengar för inrikesbiljetten som vi fick avboka och sen fick vi lite ersättning för att vi kom hem för sent. Så på fredag rullar det in lite pengar på våra konton, tack vare länsförsäkringar. Är så fruktasvärt nöjd med att ha dem som bank och försäkringabolag :)

Blev även lite julklappshandling så nu har jag bara kvar att köpa till baby! Vet redan vad jag ska köpa iofs. Blir nog kanonbra och hoppas verkligen han blir glad men det tror jag nog ;)

Ikväll ska jag umgås med mina flickor, mysigt!

PUSS nicke
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback