www.baresso.se

Publicerat: 2008-08-27 Kl: 12:20:56 | I kategori: Mina tips

Såå, nu har jag beställt lite produkter.
Till håret alltså.. Blev ett schampoo, rich care treatment och ett värmeskyddande serum.
Köpte faktiskt en värmeskyddande spray i måndags, dock tycker jag inte att det funkar lika bra som serum. Kan ju iofs använda båda så blir håret extra skyddat.

Sen blev det ju även två stycken dust it, en till mig och en till krullan så 99:- är ju skitbra då de brukar kosta 148:-

Goldwell Kerasilk Ultra Silkesskydds kit

Det var även ett paketerbjudande på detta kit, skitbra pris då mitt gamla serum kostar 229:- bara det.

Innan har jag haft lanza, i början var det jättebra för mitt hår men nu tycker jag inte det funkar längre. Har fortfarande balsam kvar så det ska jag göra slut på och sen bara köra med goldwell, håll tummarna på att denna serie kan få mitt hår mjukt och fint nu!

Jag betalade med kort (som alltid) och då blev det helt fraktfritt, fint de!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback