Storhandling!

Publicerat: 2008-08-11 Kl: 22:14:30 | I kategori: Vår vardag

Idag har varit en riktig fixardag!
Jag vaknade, väntade på att martin skulle vakna och satte igång att skriva inhandlings-lista.
När vi gjort oss iordning åkte vi på jakt efter garderobsdörr, beställde en uppe hos byggharry.
Förhoppningsvis blir den bra (håller tummarna), annars vet jag inte vad vi ska ta oss till.
Har påminnt pappa att lacka våra kökslådor, han har hunnit grunda dem iaf, det är alltid något.
Sen åkte vi och lånade en släpvagn för att äntligen få bort allt överblivet virke från altanen (skämmes tamefaen).

Efter det hoppade jag in i duschen och martin for iväg och fiskade, fiskenörden.
Skyndade att göra mig iordning då elinpelin väntade på mig nere på jobbet hennes.

Hon var så snäll och hjälpte mig att storhandla, tacktack!
Blev fyra påsar som resulterade i en väldigt överfull frys, weho :D



Imorgon blir det nog till att städa garderoben min, har förjävla lite plats till nya kläder.
Kommentarer
Postat av: mary

Mmm det är jättefin & jag längtar så:D

2008-08-12 @ 19:05:20
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback