LÄNGTAR!!

Publicerat: 2008-08-20 Kl: 15:47:14 | I kategori:

Kan det inte bli november typ NU?
Har suttit och spanat runt på lite olika resmål nu som skulle kunna passa oss.
Hittat jättefina öar och jag blir så jävla sugen på att åka nununu..
Det är iofs bara ca 2,5 månader kvar, wiie!

Har iaf tänk att man först åker ner till koh lipe (tack för tipset frida!!),
sen vidare till koh lao liang där det tydligen ska vara jättefint snorketvatten "snorklarnas ö".
Man får tyvärr inte övernatta där men då äre bara dra sig vidare mot koh mook tänkte jag, vi jobbar oss uppåt.
Där ska det finnas någon smaragdgrotta man kan simma in i, ah, coolt säkert.. Därifrån äre iaf nära till koh lanta där martin är så om man kanske kikar förbi där eller om han kommer till koh mook vore ännu bättre! hihi!

Sen upp till bangkok för att shoppeshoppe!
Och vidare till ko chang kanske, 'nya' turistfällan.. Men då åker man till grannöarna kooh maak/koh kood ist för lite lugn.
Sen till papiiii :)

Aja, fårse vad tjejerna tycker! haha.
Ni får oxå kika runt litegranna..

Kommentarer
Postat av: Mia

haha tack de e du med :)

2008-08-20 @ 18:47:06
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: Sara

Allt det där låter bra :) Jag är världelös på sådant så jag hänger bara med :)

2008-08-21 @ 00:01:49
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback