Jag vill flytta!

Publicerat: 2008-08-21 Kl: 18:10:08 | I kategori: Vår vardag

Som rubriken lyder..  jag vill byta boende.
Jag älskar denna lägenhet och jag älskar att hyran är skitlåg men jag vill ha mer utrymme.
Jag vill ha ett datarum med ett stoort skrivbord med plats för två.
Det ska finnas skrivare, kopiator, scanner osvosv, allt man behöver.

Jag vill ha ett eget sovrum med tv, tvättstuga med torktumlare och torklinor att hänga upp kläder på som inte få tumlas.
Jag vill ha ett stoort badrum med badkar och dusch, kanske en liten bastu med.
Jag vill ha en walk-in-closet så jag slipper rensa ur kläder hela tiden..

Jag vill bo i hus!!



Kolla bara pappas kök vad fint det är!
Jag tror baskemig jag ska ärva hans hus ;)
Kommentarer
Postat av: Mia

haha inte om vi köper före.. hihi ;)

2008-08-21 @ 21:05:01
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: mln

synd tjejer! han har redan lovat mig huset! ;)

2008-08-21 @ 22:05:27
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback